Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 09:28:04 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11141 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kassema küla, 14211 Kudina-Maarja 
tee// Maarja-Magdaleena küla, Maarja kirikumaa (Maarja kalmistu veevõtupost) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teie kooskõlastus: 04.07.2024 nr 
7.1-2/24/11194-4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27107478>  (menetlus nr: 
449402), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister